2012. december 3., hétfő

Karácsonyi készülődés

Úgy döntöttem, itt az ideje a karácsonyi készülődésnek. (Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül az országban.)

Ha már magamért, magunkért nem tettem meg az elmúlt években, akkor majd az ő kedvéért:


Nem én tömtem a szájába!

Meg persze Apa kedvéért :-)

Úgyhogy elkezdtem a blogommal...

Kedves Látogató, hadd osszam meg veled azt a verset, amit kisfiamnak előszeretettel mondok el most, hogy beköszöntött a tél. Még anyukám tanította nekem. 

Szabó Lőrinc: Esik a hó

Szárnya van, de nem madár,
repülőgép, amin jár,
szél röpíti, az a gépe,
így ül a ház tetejére.
Ház tetején sok a drót:
megnézi a rádiót,
belebúj a telefonba,
lisztet rendel a malomba.
Lisztjét szórja égre-földre,
fehér lesz a világ tőle,
lisztet prüszköl hegyre-völgyre.
Fehér már a város tőle:
fehér már az utca, 
fehér már a puszta
pepita a néger,
nincs Fekete Péter,
sehol,
de sehol 
nincs más
fekete,
csak a Bodri 
kutyának 
az orra 
hegye 
és reggel az utca, a puszta, a néger,
a taxi, a Maxi, a Bodri, a Péter
és ráadásul a rádió
mind azt kiabálják, hogy: esik a hó!

forrás: nlcafe.hu
Versekkel, jó gondolatokkal, sok csodával és örömmel, nevetéssel, 
illatos sütikkel teli adventi készülődést kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése