2010. szeptember 1., szerda

Készülődés a bábkonferenciára

Bizony, alig egy-másfél hónap, és máris itt a karácsonyi bábos missziót bevezető konferencia. Tele vagyok tervekkel, de most nem fogok hibázni azzal, hogy 'én' akarom megoldani emberi erőből, hanem hagyom, hogy mindent Isten tartson a kezében. Folyamatos kapcsolatban vagyok vele :-) - imádkozom -, és hiszem, hogy Ő meg fog minket, valamennyi bábos munkatársat áldani azzal, hogy megerősít és bátorít minket, mennyei védelemmel vesz körül, és olyan dolgokat jelent ki nekünk, amit nem tudhatunk (Jer 33,3). Hát nem fantasztikus, hogy az ember a Főnökök Főnökével lehet ilyen bizalmas kapcsolatban? :-)

Izgalmas a mai nap, mert talán ma már eldől végre, hogy hol lesz a bábkonferenciánk. 2 hely jött szóba, az egyikről még várom a választ. Ez utóbbit még nem ismerem a bábkonferencia szempontjából, ezért ha végül is ott leszünk október 09-én, oda még el is kell mennem, hogy megnézzem, mit hogyan tudunk elhelyezni (nehogy azt gondoljátok, hogy 'vakon' lett kiválasztva. Gyuri és Anna, a vezetőink már jól ismerik a helyet, ők megbíznak benne, így mertem belevágni)... Szóval ebből a szempontból is izgalmas számomra a mai nap!

Nemrég volt itt Anna, a művészeti vezetőnk, és átnéztük a legutóbb gyártott bábokat. Nagyon édes sünik, nyuszi készültek, szépséges, csillogó tavak, és szép, színes bokrok piros bogyókkal (Lehet, hogy csak én látom bele, de olyan szép őszi hangulatuk van. Egyébként reggel, ahogy jöttünk be Zolival, már láttam a néhány szép, rozsdabarna koronájú fát. Lassan belopakodik az ősz. Nemcsak a reggeli hűvösség jelzi, hanem már kezd megjelenni a falevelek színében is, amit én nagyon szeretek. Majd megpróbálok megszervezni egy kis családi /Zolis/ sétát a közeli erdőben, és akkor majd fotózok is.)  Most már vihetik a fiúk a raktárba a bábokat, hogy ott várakozzanak, amíg a leendő gazdáik értük nem jönnek.

Nagyon örülök annak, hogy már több bábcsoport jelezte, hogy mindenképpen részt akarnak venni a konferencián. Őket gyorsan össze is írom, hogy a későbbiekben ne küldjek nekik emlékeztető e-mailt, sms-t.

Még sok-sok teendő van a konferencia körül, úgyhogy el is köszönök, megyek vissza a munkához....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése